Masz pytanie? tel: 733 888 555 e-mail: sklep@higieniczny.pl
Kontakt

kontakt ze sklepem

 
 
Reklamacje i zwroty

Szanowni Państwo,

Jeżeli uznają Państwo, że zamówiony w naszym sklepie produkt nie spełnia Państwa oczekiwań - zapewniamy bezproblemowy zwrot należności za ten produkt w ciągu 14 dni od daty jego zakupu bez podawania jakiejkolwiek przyczyny (dotyczy konsumenta).

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Dane do kontaktu:
za pomocą poczty elektronicznej: sklep@higieniczny.pl
pisemnie na adres:

Cookandlove.pl Anna Werelich
ul. Ostrowskiego 30
53-238 Wrocław

Pragniemy poinformować, że:

1. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami (akcesoria, instrukcje itp.).
2. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
3. Wraz z odsyłanym produktem należy odesłać oryginał lub kopię dowodu sprzedaży – paragonu fiskalnego, faktury.
4. Zwracane produkty muszą zostać starannie zabezpieczone na czas wysyłki i zapakowane w sztywne, kartonowe pudełko. Odpowiedzialność za szkody wynikłe na skutek źle zabezpieczonej przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
5. Bezpośredni koszt odesłania (zwrotu) Towaru do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy ponosi Konsument.

Usprawniając procedurę zwrotu prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza do pobrania tutaj.

Po wypełnieniu formularza prosimy o odesłanie produktu na adres:

Cookandlove.pl Anna Werelich
ul. Ostrowskiego 30
53-238 Wrocław

Reklamacje

Przed zapakowaniem paczek rzetelnie sprawdzamy czy wysyłane przedmioty są w pełni funkcjonalne i kompletne. Jakkolwiek może się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte, niewidoczne w momencie sprzedaży. Wówczas prosimy o przesłanie do nas informacji z krótkim opisem wady na adres: sklep@higieniczny.pl. Skontaktujemy się z Państwem telefonicznie i uzgodnimy najlepszy sposób rozpatrzenia reklamacji.

Dokument do pobrania tutaj.


Więcej informacji znajdą Państwo również w naszym Regulaminie.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl